ח"כ אייכלר מגיב לשנאה: "ההסתה בעולם מתחילה כאן"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אייכלר מגיב לשנאה: "ההסתה בעולם מתחילה כאן"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר בראיון לאבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' סופד להרב אלימלך ווסרמן הי"ד: "אבידה גדולה מאוד, אם היית רואה אותה ברחוב לא היית חושב שהוא דיין, היה הולך בפשטות ובצניעות, כולו היה רק חסד וטוב לב. ממש קידוש ה' מהלך. רואים כאן גזירת שמים שאנחנו לא מבינים".

    אייכלר תקף את ח"כ לזימי ואמר: "חברת כנסת אמרה בשעה האחרונה שהחינוך החרדי הוא חינוך לבערות. היא אישה נבערת. זה לא יאומן. אני לא יכול להיכנס למליאה. אנחנו רוצים להיות באחדות אבל השנאה שנוטפת מהצד השני לא מאפשרת. בהפגנה בסוף השבוע דיברו רק על הכסף שהועבר לחרדים. בעיניהם הכסף לחינוך החרדי זה כמו כסף לחמאס. לא שמעתי משום ח"כ התייחסות ללחימה בעזה. לחטופים. רק הסתה נגד החרדים".

    אייכלר המשיך ותקף: "אחר כך אנחנו מלינים על האנטישמיות בתקשורת העולמית. זה מתחיל כאן אצלנו. כל מה שאומרים היום עלינו אמרו היוונים על היהודים לפני אלפיים שנה".

    לסיום, התייחס לוועדת העבודה והרווחה שבראשותו ואמר: "אני לא רוצה לומר מספרים של כמה אנשים נפגעו נפשית ולא יכולים לחזור לעבודה. אישרנו לביטוח לאומי לגייס את מלוא המשאבים כדי לטפל בצורה המקסימלית. אצלי בוועדה, גם חברי האופוזיציה שמחרפים ומגדפים מעל במת הכנסת רואים את הפעילות הענפה שלנו".

    האזינו



    0 תגובות